Qui som?

QUI SOM? (actualitzat gener 2017)

MEMBRES DE LA JUNTA

Presidenta: Montse Delgado

Secretaria: Paula Rodríguez

Tresorera: Inés García

Vocals: Araceli Valera , Sebastián Vignoli y Yolanda Rodríguez

I tots els representants i col·laboradors de les comissions que conjuntament treballem de manera desinteressada i gratuïta.  

Podeu contactar amb nosaltres via mail a lapauvilina@gmail.com o mitjançant la bústia del AFA, situada al davant del despatx del AFA.

També ens podeu seguir a les xarxes socials:

AFA Pau Vila (Facebook)
@ampapauvila (Twitter)

COMISSIONS DE L´AFA:

  • Comissió de Llibres: Es dedica a la gestió de la venda i reutilització de llibres. Gestiona el projecte de reutilització conjuntament amb l´equip directiu i docent de         l´escola i la compra directe a les editorials per fer la venda de llibres a les famílies.                                                                             Responsables: Araceli Valera, Isabel Sáez i Montse Balanyà.     Mail: librospauvila@gmail.com.
  • Comissió de l´Hort: treballa a l´hort i ajuda als docents i als nens a la sembra i collita durant el curs escolar i vetlla pel manteniment de l´hort quan s’acaben les classes.       Responsables: Paula Rodríguez, Rosa Lamesa, Sonia Godayol i Tomás Montalvo (Projecte Nius).
  • Comissió de Comunicació: s´encarrega de mantenir i actualitzar el Blogg i les xarxes socials.                                   Responsables: Rosa Lamesa, Inés García i Berta Molina.
  • Comissió de Festes: col·labora amb l'escola en la celebració del calendari festiu tradicional: Castanyada, Nadal, Carnaval i Fi de curs. També organitza festes fora de l'horari escolar: per la Castanyada, Nadal, Sant Jordi, Carnaval i conjuntament amb les famílies de sisè organitza el  “sopar de traje" a final de curs.     Responsables: Cristina García, Paula Rodríguez, Inés García, Juan Manuel  Villarroya, Yolanda Rodríguez, Mª Ángeles Valverde, Montse Núñez, Jessica Fernández, Noemí  Cánovas, Rosa Lamesa, Sara Fuentes i Alba Garrido.
  • Comissió de Carnaval: S'encarrega d'organitzar tota la comparsa que participa a la rua de carnaval del poble (disfressa, material, reunions amb l'ajuntament...).Tot i que hi han unes responsables de la comissió, son molts els que cuan arriba hora de posar-se mans a la obra no ho dubten un segon i allá están per al que es necesiti.                                              Responsables: Gemma González, Ilea Sbordone, Cristina García i Anna Clopés.                                                                   Mail: carnavalpauvila@gmail.com
  • Comissió Administrativa-Comptable-Fiscal: S´encarrega de portar la comptabilitat, gestionar els pressupostos, presentació d´impostos i de les tasques més burocràtiques com sol·licitud de subvencions i permisos, entre d´altres. També són els responsables de gestionar el correu electrònic del AFA.                 Responsables: Inés García i Montse Delgado.
  • Comissió de Menjador: L'objectiu és vetllar per la qualitat del servei amb 7iTria i les families.                                  Responsable: Berta Molina                                                             Mail: menjador.afapauvila@gmail.com                 
  • Comissió d´Extraescolars: S´encarrega de programar activitats pels infants a partir de les 16,30h, d´acord amb l'equip directiu i docent del centre.                                                                    Responsables: Berta Molina i Yolanda Rodriguez.                      Mail: extraescolars.afapauvila@gmail.com
  • Suport informàtic: Responsable: Carles Ferrer.

Si voleu apuntar-vos a l'AFA (Associació de Famílies d'Alumnes) heu d'omplir sol.licitud i entregar-la o dipositar-la a la bústia de l'AFA.



Drets d'imatge















Tota la informació continguda en aquest blog és de domini públic,és d'elaboració pròpia o s'ha obtingut de la xarxa lliurement i no s'usa amb fins lucratius ni comercials. Si hagués algun element que estigués protegit per drets d'autor o d'imatge i no desitges que aparegui aquí, ens ho comuniques i serà eliminat.









Gràcies!!